Tisdag

Loke vaknade med diarré igår. Yellow smellow mustard shit. Och han hade det hela dagen. Han har ju fått börja krypa runt ute och stoppar allt i munnen. Trott att det beror på det. Och det kan det ju vara.

Påväg till jobbet igårkväll blev jag bubblig i magen och när jag väl kom fram mådde jag illa. Bra start på nattpasset. Fick gå som femte person utifall jag behövde åka hem.
Satt fem minuter till sen var det bara att springa till toaletten. Kan nog lugnt säga att det sprutade ur båda ändarna. Fy fan. Var magsjuk på nyårsdagen, resten av familjen kräktes. Jag körde tvåan.
Nu är det jag som kräks. Alla andra mår bra.
Fan vad jag hatar magsjuka. Men jag hoppas att det bara är en 24 timmars. Och att resten av familjen klarar sig.

Har ont i hela kroppen och är trött konstant. Illamåendet hänger med hela tiden. Usch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0