Lördag

När man inser att det man lyckats snoka fram är sant. Det är en person som lämnat oss. Hastigt. En person som jag egentligen inte känner. Men som jag kände. Lite iaf. Personen var tillsammans med en utav mina bättre vänner för många år sen. 
personen verkar ha valt att lämna oss självmant. Tagit sitt liv. 
Hur kan någon sådant bli intressant? varför valde personen att lämna så många efter sig? Barn, familj, vänner. 
Den där nyfikenheten växer inom en. Den där vidriga Svensson som står i fönstret och blänger och tror att den vet så mycket men egentligen vet man ingenting. 
Jag hoppas att personen kan vila nu. Vila i frid!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0