Tisdag

Loketok blir 5 veckor idag och det firas med sooool. Haha.
Lämnade Freja på dagis och gick hem till mamma och pappa. Fick för oss att riva min gamla koja.
Pappa byggde den åt mig när jag var sju år. Galet länge sen.
Där har det spenderats mycke tid. Har även sovit i kojan och lekt alla möjliga olika lekar.
Tyvärr var den nu genomrutten och vi var rädda att Frejs skulle gå upp i den och ramla igenom nånstans.

Jag och mamma var genomsvettiga när vi slutade för dagen. Känns skönt att få ta i lite igen. Känner redan nu i ben och armar. Sköööönt.

Nu blir det att plocka ihop lite till picknicken och sen hämta mitt stora troll. Häng i lekparken hela eftermiddagen känns som ett bra alternativ :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0