Bvc och försäljning

Dagen har gått i ett. Lämnade Freja på dagis och tog en promenad till mamma och pappa. Fick en god andra frukost som bestod av jordgubbar med grädde och en kopp te. Satt väl där å prata nån timme innan jag gick hemåt igen.
Lånade med mig fönsterputs grejer så började putsa fönster när jag kom hem. Hann fyra fönster innan det var dags att åka mot stan.
Sålde Frejas brio vagn till en trevlig tjej och fortsatte sen upp till Bvc.

Loke följer sina kurvor och han hade ökat ca 500g i vikt. Har slutat helt med amningen så ersättning is the shit. Han blir nöjd och jag är nöjd utav det. Toppen med andra ord!

Hämtade Freja efter det och har lyckats busa och lekt bort flera timmar.
Min älskade man kom hem med rosor till mig och ett presentkort på Gina tricot. Han tyckte att jag var värd lite nytt i klädväg. Min älskade Thommy. Han gör mig hel <3
Han och våra barn. Bästa bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0