Lördag

Fan det var så mycket lättare och blogga när blogg-appen funkade som den skulle. Och då kunde jag dessutom bomba er med bilder på mina hjärtegull. Funkar inte så bra nu liksom. Hmm.

Idag är det lördag och dagen började med kaos. Min lilla fröken kan inte det där med att dra sig i sängen. Så fort hon slår upp sina vackra blå vill hon ha frukost och det är bums!
Haha. Det är gulligt men jag vill ju ligga och dra mig lite. Icke!

Fnular på om man ska ta sig ner en sista dag på cityfestivalen och glo. Tycker om när stan är levande. Nästa helg är det power meet. Gillas mycket! Fina bilar och massor med folk!
Blir antagligen lite åkande också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0