Lördag

Visst är det lördag? Eller har jag missat nått?
Igår var vi hem till mamma och pappa på midsommarfirande. Var riktigt trevligt och mysigt. Freja badade när hon inte satt och åt. Loke kräktes ner hela mig. Haha. Nu börjar man minnas hur det var att ha en liten.
Var hemma vid tio. Freja somnade på studs och jag och Loke bäddade ner oss i sängen och somnade rätt fort vi också.

Idag har vi hunnit göra pärlplattor och halsband. Freja tittar på och säger vad jag ska göra. Haha. Måttligt road av det hela.
Blir snart en promenad hem till mamma och pappa. Äta upp deras rester kanske ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0