Söndag

Söndagen är kommen. Känns som om det är något jag glömt. Nått jag skulle göra idag. Men kan inte komma på det. Får se om nån hör av sig om det jag glömt......
Idag blir det grillning. Alltid lika mysigt å sitta i lekparken å kika på trollet som busar och en annan får smälla i sig mat ;)
Ska bara förbi mamma och pappa och låna deras grill. Våran har ju gått sönder :/

Får bara hoppas att vädret håller i sig. Inget regn tack.
Har sovit riktigt bra inatt. Loke har bara vaknat en gång som vanligt och Freja har sovit hela natten i sin säng.
Och jag håller tummarna att dagen blir bättre än igår gällande Frejas humör. Hon har verkligen tagit sig an detta med trots på allvar. Drygt som fan men det är väl bara å rida ut stormen. På tisdag har hon dagis igen.
Hade planer på att låta henne vara hemma dessa två veckor hon ska gå men jag tar tillbaka det. Hon behöver lite tid för sig själv och vi behöver lite andrum. Få tillbaka rutinen lite. För just nu kan man bli knäpp emellanåt. Galet. Och det värsta jag vet är att bråka med Freja men det är svårt att komma ifrån det när hon härjar som värst. Min älskade lilla fis.

Nej nu tar vi tag i denna dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0