Tisdag

Dagen började bra. Natten var väl sisådär. Freja knölade inne hos oss och det skedde en liten olycka i sängen, sen sov jag på fel sida enligt henne och hon blev ledsen över det. Så vid tolvtiden inatt hade vi det lite kämpigt, jag och Freja. Men sen somnade vi gott båda två.
Imorse vaknade vi båda på rätt sida och frukosten slevades in utan minsta krusidull.
Även påklädning och promenad till dagis gick toppen. Min fina tjej.
Jag hoppas vädret ger sig lite så vi kan vara ute efter dagis. Hon vill så gärna till lekparken.
Påvägen hem från dagis hittade jag 200 spänn på backen. Så idag är verkligen min dag. Än så länge.
 
Ska sätta mig och betala räkningar nu så kanske känner annorlunda snart ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0