Torsdag

Putsat fönster, dammsugit och moppat alla golv, tvättat och gett blommorna lite kärlek. Allt hann jag ned innan tolv. Jag får ro i kroppen när jag har rent omkring mig. Det är en sak att ha stökigt. Det har jag lärt mig att leva med då Frejjsan mer än gärna stökar ner. Men att det är rent gör mycket.

Även sålt lite barnkläder idag. Lätt som en plätt att få ihop extra pengar. Ungarna växer ur kläder och jag säljer. Toppen!

Tog en tur på stan också. Kom hem för en timme sen. Freja har hoppat i en hoppborg så hon var alldeles slut. Jag fick en ny tröja och långklänning köpt på gina och Thommy har hängt på bredis. Alla nöjda och glada.
Förutom Freja när vi väl kom hem. Hon ville sova hos mormor och morfar. Min tokunge. Jag vill ha henne hemma och hon vill bort! Haha.

Thommy är kvar på stan med Tommie och härjar och jag och Loke myser i soffan.
Hoppas alla lyssnar lite extra på kapten röd ifrån mig eftersom jag missade det :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0