fredag

Sedan i tisdags har vi knappt fått vara hemma. Pappa har varit här och jobbat med vårat golv i hallen. Primat (prajmat?!), flytspacklat och lagt klinkers. Nu minsann! Imorn ska det fogas sen är det klart!
Längtar som en tok att man kan gå på hela golvet utan att tänka sig för. Kunna städa lägenheten och veta att det inte dammas ner lika fort av något nytt som ska göras i hallen.
 
Men varit lite mysigt också. Har åkt och gjort saker med min familj. Strosat runt i affärer. Fikat. Fast jobbigt att man inte får åka hem när man vill.
Men det är det värt =) Snart har jag en skitasnygg hall istället =) Några dagar på vift är en fis i rymden.
 
Idag har TVn varit avstängd hela dagen och är det fortfarande. Radion har stått på. Grymt skönt. Älskar att ha något ljud i bakgrunden men TVn stör på ett annat sätt. Radio is the shit =)
 
Och så har vi kommit till blåmärkernas tid. Loke kryper och ställer sig mot allt som går. Och sen rasar omkull. Har blivit en riktig kabom men gick över rätt fort. En liten bula i huvudet sen är det full fräs igen. haha. Gosepojken.
Så fort han står upp mot ett bord eller något och Freja ser det springer hon inte och håller koll. Hjälper till å balansera. Tar emot om han ramlar. Så söt och duktig min snälla tjej! Hon har dessutom somnat själv flera nätter på raken nu. Så stolt över henne. Jag läser lite för henne och säger godnatt. Det pratas och sjungs där inne ett tag sen tyst! Kärlek =)
 
Nej nu blir det att pyssla klart med naglarna! Imorn är det utgång med min fina Jessica =) Längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0