tisdag

Upp innan tuppen och på med kläder, fixa håret och på med ansiktet. Väcka den äldsta av barnen och på med kläder även där.
Iväg till dagis, lämna min fina flicka och sedan iväg till jobbet.
Ingen mjukstart här inte!
Halv sju lämnade jag Freja, tio i sju var jag på jobbet.
Från att inte ha klivit ur sängen förrän ca 8 varje dag detta lov till att kliva upp kvart över fem. Monster jobbigt!

Men nu är första dagen gjord, en till sen tar vi helg! Längtar redan!!!

Pappa har vairt här och stökat även idag. Flytspacklat golvet så imorn läggs det plattor! Snart! Snart har jag en klar hall. Gosh! Jag längtar.
Och jag längtar efter att jag kan städa hela lägenheten från damm och smuts. För smutsigt blir det minsann. duktigt smutsigt och dammigt av allt jobb som utförs i hallen.
När jag precis lyckats städa bort allt smuts börjas det om. Men snart! Snart är det klart =)


Kommentarer
Anonym

Tack för pratstunden ikväll....och framför allt, tack för tipsen (du vet vad jag menar). Kram

2013-01-08 @ 22:40:41
URL: http://camillaanderssonskane.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0