Lördag

Natt natt heja natt. Hmm.
Första natten av tre. Första natten går alltid lätt och fort. Klockan är redan tre och jag får gå hem om fyra timmar.
Lugn natt inatt. Ganska skönt. Man får väl ta vara på dom nätterna när de finns.

Thommy fyller år på söndag. Idag var nog första gången jag hörde honom säga att det är jobbigt att fylla år. Visst att han inte har velat bli firad tidigare men att det är jobbigt att fylla har jag inte hört.
Han fyller jämnt i år. 40 barre blir han. Fest nästa lördag. Har lite ångest hur jag ska hinna med allt. Men det kommer nog gå. Runt 20-30 pers som kommer. Mat och fika ska fixas. Mycket att stå i helt plötsligt. Hua!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0