Lördag

Nu är det ungefär hundra år sen jag skrev någonting.
Jag har en tös som får öronen att blöda. Hon vill till mormor och morfar. Toke och hon ska sova där. Så lycklig tjej!
Jobbat onsdag och torsdag den här veckan. Igår gick jag och la mig halv sju! Var så trött. Varit vaken hela dagen med två spralliga barn. Vaknade fyra imorse men tvingade mig å somna om. Sov till halv åtta när Loke väckte mig.
Mina hjärtan.

Jag måste erkänna att det mesta har kommit ifatt mig. Men jag vill inte lägga för mycket tyngd på det. Om jag gör det tror jag nog att jag går under en smula. Och det vill jag inte.
Jag tror att det gör mig bäst att blunda lite och köra på. Ta tag i det när jag känner mig redo.

Ikväll blir det en kväll i vännernas tecken. Vi ska laga mat ihop och bara ha det göttans.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0