Tisdag

Hej och ovälkomne förkylning.
Har inte tid eller lust med denna förkylning. Thommy har varit sjuk ett tag. Toke har varit lite snorig. Freja har klarat sig än så länge.
Och så var det min tur. Under min fem dagars vecka, alltså fem nätter på denna vecka. Har inte råd att vara hemma. Bajs Olle.

Och på söndag fyller Thommy år. 40 barre blir han. Vad köper man till honom då?! Så svååååårt! Fy bubblan.
Sen fyller pappa bara någon dag efter. Full fräs.
Nästa helg är det också full fräs.
Ska få testa på flyboard på fredagen (hoppas på fint och varmt väder!!!) och på lördagen har Thommy sin födelsedagsfest. Så nästa vecka går åt till att förbereda, fixa och dona. Ge mig kraft!

Sitter på jobbet nu. Försöker kurera mig med te, Alvedon och godis. Håll tummarna att jag är frisk imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0