Lördag

Har varit längsta dagen på länge. Duktigt bakis mer än halva dagen. Men det var det värt helt klart. Hade en skit bra kväll ihop med min fina Sandra igår.
Ligger nu här i sängen och kan inte sova. Fast jag är as trött. Lite Ågren tror jag minsann. Fast jag inte gjorde nå tok igår om man bortser från att jag blev karatefull. Haha.
Många tankar i mitt lilla huvud. Många saker samtidigt som gör det svårt att slappna av och somna.
Men det är saker jag kan göra något åt. Men inte nu. För nu är det kväll. Natt. Eller nått där mitt emellan. Kan inte göra ett skit åt det. Så det jag borde göra är att kliva upp, kissa, ta ett glas vatten, röka en cigg och sen gå och lägga mig.
Lets do that!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0