Mitt kort!

Lyckats tappa bort mitt kort. Bankomatkort alltså. 
Igår när vi var och handlade. Eller skulle handla var det spårlöst försvunnet. Försöker komma på vart det kan ha tagit vägen. Finns två alternativ. På Ica maxi nånstans eller ute. Men det är spärrat och ett nytt är påväg. 
Men att klara sig utan kort är fan inte det lättaste. 

Just nu har vi ett kaos här hemma. Men ett lugnt kaos. Det rör inte på sig iaf. Barnen tog sovmorgon till halv nio och sitter nu och äter frukost. Diskbänken är full med disk å skit. Golvet har fullt med hundmat på sig efter att toke bestämt sig att mata hunden mitt i allt. Haha. Min buskorv. Han har ett stort hjärta iaf. 

Idag blir det en tripp till e-tuna efter lunch. Barnen ska få leka av sig med bästisarna och jag ska få snicksnacka med fina Sara. Barnen har varit långlediga från dagis nu men imorn är det dags igen. Sen ledigt igen. Jag kliver på natt ett av fyra också. Så det blir intressant. 

Men nu ropar kaoset. Dags för en röjning! 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0