Tre

Det kommer oftast i tre. Vad det än må vara. Positivt eller negativt. 
Det är vad jag har fått för mig iaf. 
Det började med magsjuka. 
Sen kom röda svidande ögon. 
Nu är det ryggen. Ryggskott?! Nått är det iaf. 
Är orolig att jag inte kommer kunna jobba imorn. 
Freja är guldvärd som hjälper mig. Men små saker för henne men för mig är de stora. 
Det kom från ingenstans. Skulle böja mig ner för att ta upp ett par strumpor. Kom inte upp sen. Där stod jag som en 90 årig tant. Ryggen gick av kändes det som. 
Detta var typ fyra dagar sen. Sen dess har det gått upp och ner. Idag har jag så ont så jag inte vågar röra mig. 
Sjukt. 

Men men. Nya tag. Eller?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

carooliiin.blogg.se

"Fyll inte ditt liv med dagar- fyll dina dagar med liv!"

RSS 2.0